Umów się online

Wystarczy, że klikniesz w w kalendarz, wybierzesz terapeutę, do którego chcesz się umówić oraz metodę terapii, na której Ci zależy. 

Później pozostaje już tylko dopasować termin i godzinę wizyty i kliknąć przycisk ’Potwierdź’. 

W następnym kroku system rezerwacyjny poprosi Cię o dane, które będą niezbędne w ramach zarezerwowania wizyty.

Najpóźniej kilka minut po zakończeniu rejestracji otrzymasz na podany numer telefonu potwierdzenie w formie sms. Znajdziesz w nim datę i godzinę wizyty oraz nazwisko Twojego terapeuty. 

Dzień przed zaplanowaną wizytą otrzymasz przypomnienie w formie sms z prośbą o potwierdzenie umówionej wizyty.

  1. Health Point świadczy usługi w sektorze prywatnym i nie świadczy zabiegów w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia.
  2. Pacjent ma możliwość umówienia wizyty poprzez rejestrację telefoniczną – numer +48 792 542 652 lub w formie online korzystając z naszego kalendarza wizyt.
  3. Gabinety Health Point są otwarte w godzinach 8:00-20:00, od poniedziałku do piątku. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany powyższych godzin.
  4. Pacjent korzystający z usług Health Point rozpoczyna proces terapii od wizyty/konsultacji diagnostyczno-terapeutycznej, na bazie której terapeuta prowadzący wyznacza kolejne kroki procesu terapeutycznego pacjenta.
  5. Pacjent powinien dostarczyć na umówioną wizytę aktualną dokumentację diagnostyczną (RTG, MRI, TK, USG i inne) dotyczącą problemu, jeżeli taka istnieje. Niezbędne jest również poinformowanie fizjoterapeuty o aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do rehabilitacji. W przypadku kobiet istotną informacją jest także ciąża oraz faza cyklu miesiączkowego. 
  6. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług Health Point jedynie pod obecność rodziców/opiekuna.
  7. Pacjent stawia się w klinice Health Point z 5-minutowym wyprzedzeniem, w celu przygotowania się do wizyty.
  8. W ramach przygotowania do wizyty w Health Point warto zabrać ze sobą wygodny i komfortowy strój na zmianę.
  9. Health Point nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w poczekalni i/lub gabinetach.
  10. Odwołanie wizyty możliwe jest z 24 godzinnym wyprzedzeniem i odbywa się w formie telefonicznej pod numerem +48 792 542 652.
  11. W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę lub odwołania, ale ze zbyt krótkim wyprzedzeniem Pacjent ponosi 100% kosztu wizyty, o którego niezwłoczne uregulowanie zostanie poproszony. 
  12. W Health Point akceptowane są wpłaty zarówno gotówkowe jak i kartą płatniczą.
  13. Pacjent rozlicza się za wizytę z terapeutą prowadzącym pod koniec odbytej wizyty. Pobieramy opłatę wg cennika dostępnego na stronie www.healthpointwroclaw.pl, w zakładce FAQ.
  14. Ustalona godzina wizyty jest godziną rozpoczęcia.
  15. W przypadku spóźnienia z winy Pacjenta, wizyta zostanie wykonana według cennika i skrócona o czas spóźnienia.
  16. Bon upominkowy ma ważność przez 6 miesięcy od momentu zakupu, po tym czasie nie może być zrealizowany i nie podlega zwrotowi pieniędzy.
  17. Zwrot pieniędzy za wykupiony i w pełni niewykorzystany bon podarunkowy przysługuje tylko osobie, która osobiście dokonała zakupu bonu. Zwrot pieniędzy za taki bon przysługuje do 14 dni roboczych od dnia wykupienia bonu przez osobę obdarowującą, Osoba obdarowana nie ma możliwości odbioru pieniędzy za bon.
  18. Terapeuci Health Point zastrzegają sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu klientom z aktywnymi infekcjami (silne przeziębienie, grypa, inne stany zapalne) bądź nieprzestrzegającym zasad higieny osobistej. Nie obsługujemy również osób nietrzeźwych.
  19. Pacjent decydując się na wizytę akceptuje regulamin gabinetu oraz akceptuje przepisy RODO zawarte w polityce prywatności.
  20. Health Point zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie.

Więcej informacji: W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami tutaj.